تنزيل برنامج Anti-Trojan Elite 5.6.2 لإزالة البرمجيات الخبيثة امثلة التروجان والجذور الخفية وملفات التجسس والملفات الضارة وحذفها من جذورها . .



Anti-Trojan Elite 5.6.2







برنامج Anti-Trojan Elite أنتى تروجان إليت لحذف كافة أنواع التروجانات والسباي ويير وأحصنة طروادة و الأدويير،حيث أن بعض الأنتي فايروس تخفق في الكثير من الأحيان في إكتشاف التروجانات وما شابهما أو أنها تخفق في إزالتها عمليا أو لاتتعرف عليها أحصنة طروادة أو عبرها من طفيليات الإنترنت هذه البرامج لديها القدرة على تتبع عادات التصفح الخاص بك ، وحتى سرقة هذه المعلومات الشخصية وأرقام الحسابات المصرفية وكلمات السر. برامج التجسس لديها القدرة على تركيب أكثر الطفيليات على جهاز الكمبيوتر دون موافقتك. كل ما تقوم به يجري تسجيله الآن! الشركات تعرف ما هي اهتماماتك! قراصنة الكمبيوتر يخترقون الجهاز ويقومون بأي شيء حسب رغباتهم الحل الآن. ستكون قادرا على تنظيف جهاز الكمبيوتر تماما من كل هذه التهديدات .

Anti-Trojan Elite is a malware remover, it can detect and clean malware in disk or memory. Malware is software designed specifically to damage or disrupt a system, such as a trojan horse, a spyware or a keylogger. ATE contains a Real-Time File Firewall, it monitor system and clean malwares immediately. It is also a system security tools, you can view and control processes and TCP/IP network connections.
Anti-Trojan Elite provide a real-time malware firewall for user, once a trojan or keylogger would been loaded, the ATE can detect, block and then clean it in time. The ATE can detect more than 35000 trojans, worms and keyloggers currently, and the number of malware ATE could clean is growing up very quickly, we collect world-wide malwares, user can using our auto live update feature to get the power to clean these new malwares in time .










Download Anti-Trojan Elite 5.6.2






with my best wishes