تنزيل برنامج Download Accelerator Plus 10.0.5.7 برنامج داونلود اكسلريتور بلس لتحميل جميع أنواع الملفات من الانترنت بسرعة فائقة



Download Accelerator Plus 10.0.5.7







برنامج داونلود اكسلريتور بلس المميز في تسريع عملية تحميل الملفات من الانترنت و الإدارة الكاملة لها مع توفير عدة إمكانيات و مميزات رائعة في المساعدة في تحميل جميع أنواع الملفات من الانترنت، برنامج داونلود اكسلريتور بلس سهل جدا في الاستخدام و سريع جدا في التحميل كما يتميز بإمكانية مواصلة التحميل بعد انقطاع الاتصال و البرنامج له أكثر من 180 مليون مستخدم في العالم و هذا راجع إلى قوته و سرعته في تحميل الملفات و الإدارة الكاملة لها من ناحية التحميل و الأرشفة، يمكنك تحميل نسختك المجانية من برنامج داونلود اكسلريتور بلس لتسرع تحميل الملفات بآخر اصدار.

Download Accelerator Plus (DAP) is the world's leading download manager, allows you to download up to 300% faster* with increased reliability, resume support and errors recovery. It searches for mirror sites that most effectively serve your downloads through multiserver connections for optimal utilization of dial-up or broadband connections. DAP automatically recovers from shutdowns, lost connections, and other errors. It is fully integrated into Netscape, Internet Explorer, and Opera, Mozilla/Firefox and offers a toolbar for Internet Explorer with a links catcher and a highlighter, providing the best possible performance from ANY Internet connection (dial-up, cable, DSL / ADSL, T1 etc.), allowing a Faster and more Reliable download experience. It features auto-hang-up after downloading, proxy settings, scheduling, and a unique AlwaysResume service.












Download Download Accelerator Plus 10.0.5.7





with my best wishes